23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Økologi giver Summerbird nye vinger

For et halvt år siden omlagde chokoladeproducenten Summerbird i Assens hele deres produktion til økologi.














Kunderne har taget godt imod de mange Ø-mærkede produkter, siger direktør og hovedaktionær i Summerbird, Mikael Grønlykke til Økologi og Erhverv. Den nye status som økologisk producent er også årsagen til, at ledelsen har indledt en international offensiv, hvor selskabet allerede har en butik i Oslo og planlægger at åbne i Japan også. Mikael Grønlykke siger, at økologien åbner døren til hele verden, fordi den gode historie giver Summerbird et forspring foran konkurrenterne. Mikael Grønlykke understreger dog, at det ikke bare handler om økologi, men også om at de økologiske varer simpelthen bare smager bedre.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094